طراحی اتاق خواب اصلی بهترین راه برای به نمایش گذاشتن سبک منحصر به فرد شما است.دکوراسیون داخلی در شیراز برای یکی از مشتریان اخیر، این دقیقا همان چیزی بود که آنها برای خانه تازه ساخته خود می خواستند. خوشبختانه، با کمک Decorilla، دید آنها برای فضای داخلی ممکن شد. در ادامه بخوانید تا سبک خیره کننده اتاق خواب معاصر را ببینید!

دکوراسیون داخلی در شیراز

چالش: ایده های اولیه طراحی اتاق خواب

اغلب فضاهایی که نیاز به ایده های اولیه طراحی اتاق خواب دارند، دارای استخوان بندی عالی هستند.دکوراسیون داخلی در شیراز و این پروژه هیچ تفاوتی نداشت. در واقع، با طراحی داخلی ساختمان جدید، بوم عالی برای یک طراح داخلی معاصر برتر بود تا جادوی خود را به کار گیرد. اتاق خالی سبک و جادار بود، با احساسی دلپذیر. با این وجود، طراح هنوز مجبور بود با چند چالش کار کند. به طور خاص، آنها نیاز داشتند:

 

یک فضای نشیمن در گوشه ای از طراحی اتاق خواب معاصر ایجاد کنید

یک شومینه با قسمت سرگرمی در اتاق خواب تعبیه کنید

طرح رنگ خنثی را به درستی دریافت کنید

یک راه حل خلاقانه برای نورپردازی سقف سینی پیدا کنید

دکوراسیون داخلی در شیراز

ایده ها و الهامات اولیه دکوراسیون اتاق خواب در دکوراسیون داخلی در شیراز

مشتری تصاویری از یک پالت رنگ خنثی با دکوراسیون اتاق خواب مدرن و تزئینات لوکس ارائه کرد.دکوراسیون داخلی در شیراز ایده های اصلی تزئین اتاق خواب آنها مطمئناً از سبک طراحی مدرن و پیشرفته بود. علاوه بر این، فضای نشیمن مدرن در برخی از اتاق ها به این فضاها حس گرم و دلپذیری بخشیده است. کارهای تکمیلی نیز به این سوئیت های مستر کیفیت و زیبایی می بخشد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

Moodboard و طراحی اولیه اتاق خواب

زمان شروع فرآیند طراحی آنلاین اتاق خواب بدون دردسر بود. ابتدا، مشتری یک مسابقه آنلاین را در زمان کوتاهی کامل کرد.دکوراسیون داخلی در شیراز پس از آن، مشتری با یک متخصص برجسته Decorilla مشاوره مجازی داشت. با تمام اطلاعات جمع‌آوری‌شده در مورد سلیقه و بودجه مشتری، تیم می‌تواند چند طراح را انتخاب کند که مناسب‌ترین پروژه را داشته باشند.

 

اگرچه همه طراحان ایده های خیره کننده طراحی اتاق خواب اولیه را ارائه کردند،دکوراسیون داخلی در شیراز مشتری پیشنهاد Maya M را بیشتر دوست داشت. سبک معاصر او مفهوم کلی را به طرز درخشانی نشان داد. در نتیجه، هر جنبه ای از مفهوم اتاق خواب مدرن و لوکس است. رنگ‌های خاکستری، آبی و لهجه‌های چوبی بلوند گرم این رنگ را ایجاد می‌کنند، در حالی که روکش‌های لوکس به پیچیدگی می‌افزایند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

نتیجه طراحی اتاق خواب اولیه در دکوراسیون داخلی در شیراز

به طور کلی، طراحی اتاق خواب اصلی معاصر، مجلل و جذاب است. طرح رنگ، حسی آرام و پیچیده را تضمین می‌کند،دکوراسیون داخلی در شیراز در حالی که مبلمان و دکور، رنگی زیبا را ایجاد می‌کند. در پایان، تغییر ظاهر شاهد اضافه شدن یک شومینه مد روز است که به فضای داخلی گرما می بخشد. علاوه بر این، گوشه نشیمنگاه، فضا را جذاب می کند، به خصوص که در کنار سه پنجره بزرگ قرار دارد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

ایده های اصلی دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون در این طراحی اتاق خواب معاصر ساده و در عین حال کلاسیک است. دو میز کناری چوبی بلوند در کنار تخت کینگ قرار گرفته اند که تقارن دلپذیری را ایجاد می کنند. علاوه بر این، یک صندوق عقب و یک آینه در کنار اتاق قرار گرفته است. علاوه بر این، دو صندلی راحت در انتهای مقابل اتاق با یک میز سفید کوچک بین آنها قرار گرفته است.دکوراسیون داخلی در شیراز نیمکت خاکستری در پای تخت، تخت را بیشتر قاب می کند در حالی که اثاثه یا لوازم داخلی صندلی های برجسته را بازتاب می دهد.

 

دو صندلی منحنی با بافتی مجلل فضایی دلپذیر را به وجود آورده است. در اینجا، پنجره‌ها با لهجه خاکستری تیره قاب شده‌اند و نقطه کانونی مناسبی را برای این بخش از اتاق ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، دو اثر هنری انتزاعی در دو طرف، قسمت نشیمن را در مرکز قرار می‌دهند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

مرکز سرگرمی و شومینه در دکوراسیون داخلی در شیراز

روبروی تخت، یک شومینه درخشش گرمی به ارمغان می آورد. این بخش دارای قفسه های داخلی در اطراف شومینه است تا ابعاد و عمق اتاق را ببخشد.دکوراسیون داخلی در شیراز علاوه بر این، قفسه بندی فضایی را برای ست مدیا و تمام وسایل دکور مشتری ایجاد می کند. با چسبیدن به طرح رنگ، این موارد به طور یکپارچه با هم ترکیب می شوند.

 

طراحی نورپردازی پیچیده و دکوراسیون مدرن اتاق خواب

نورپردازی در این پروژه هم درجه یک و هم پیچیده است. با طراحی سقف مدرن که در آن چراغ‌های فرورفته سقف سینی را برجسته می‌کنند، در هم تنیده شده است. نورپردازی طناب نیز فضای داخلی سقف را می پوشاند. در نهایت، یک لوستر و دو آویز آویزان جذابیت و نور ملایم تری را به اتاق می بخشد. اینها همچنین در مقابل دیوار ویژگی مشکی لمسی خودنمایی می کنند.

 

دکوراسیون معاصر در این فضا مینیمال است، با این حال، دکورهای موجود تاثیری ماندگار می گذارند.دکوراسیون داخلی در شیراز اینها شامل کتاب ها، گلدان ها و رنگ های ظریف با یک گیاه داخلی است. علاوه بر این، قفسه داخلی دکوراسیون مشتری را نگه می دارد. همه اقلام یک تن رنگ مشابه را منعکس می کنند و در عین حال جذابیت را در اشکال مختلف خود به ارمغان می آورند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

قبل و بعد: چگونه طراح اتاق را تغییر داد؟

در ابتدا، اتاق خواب اولیه خالی بود و نیاز به یک چشم انداز و مفهوم داشت. خوشبختانه، این فضا به زودی به یک شاهکار با سبک اتاق خواب معاصر تبدیل خواهد شد.

 

تنظیم یک طرح رنگ خنثی

برای یک تحول موفق، طراح پالت رنگی را انتخاب کرد که هم متضاد و هم منسجم باشد.دکوراسیون داخلی در شیراز کاغذ دیواری خاکستری برجسته در گوشه، دیوار مشکی و قاب پنجره ها تضاد کاملی با کرم های روشن و سفید ایجاد می کند. طراح مطمئناً از طریق این طرح رنگی به جذابیت بصری و جذابیت اضافه کرده است. علاوه بر این، او فضای زیبایی را با لایه بندی بافت ها در این تن ها ایجاد کرده است.

 

لایه بندی مبلمان و دکور در دکوراسیون داخلی در شیراز

با طراحی آنلاین، اتاق خواب به یک پناهگاه شیک و در عین حال راحت تبدیل شده است.دکوراسیون داخلی در شیراز مبلمان علاوه بر پیوند از طریق طرح رنگ و بافت، ساختار را به فضا می بخشد. از سوی دیگر، دکوراسیون اتاق را با حداقل وسایل و در عین حال تاثیرگذار به نمایش گذاشته است.

 

لیست خرید آنلاین

هر طرح نهایی با یک لیست خرید آنلاین همراه است. در اینجا، مشتریان پیوندهای محصول را دریافت می کنند تا تمام محصولاتی را که برای طراحی خود نیاز دارند، دکوراسیون داخلی در شیراز ایمن کنند. این پیوندها با تخفیف های تجاری انحصاری نیز همراه هستند! به علاوه، هر مشتری رندرهای سه بعدی واقعی و اطلاعاتی در مورد نحوه جمع آوری همه چیز در خانه دریافت می کند. با همه اینها، مشتری در نهایت می تواند طراحی اتاق خواب اصلی خود را در جای خود قرار دهد!

 

انتخاب های برتر ما برای طراحی اتاق خواب مدرن

اگر از این پروژه لذت بردید، چرا ظاهری مشابه در خانه ایجاد نکنید؟ بهترین دکوراسیون اتاق خواب معاصر ما را در زیر برای تغییر خود امتحان کنید!

 

هنر دیوار

میز خواب چوبی

آینه گرد

لوستر مدرن

صندلی چرخان

تخت کم حاشیه

 

طراحی اتاق خواب اصلی خود را می خواهید؟

شما می توانید دید داخلی خود را نیز زنده کنید!دکوراسیون داخلی در شیراز به سادگی برای شروع امروز یک مشاوره رایگان طراحی داخلی را با یک تیم بررسی شده از طراحان داخلی برنامه ریزی کنید.